help

Bevestigingen en toebehoren

Items 1 tot 10 van 19 totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  1. D7984 6X20 10.9 INBUSB.LCK Central Auto - Dexis# : 06511061

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 6 mm
    • Lengte : 20 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1 mm
    -+
  2. D7984 8X20 10.9 INBUSB.LCK Central Auto - Dexis# : 06511062

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 8 mm
    • Lengte : 20 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1,25 mm
    -+
  3. D7984 6X12 10.9 INBUSB.LCK Central Auto - Dexis# : 06511060

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 6 mm
    • Lengte : 12 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1 mm
    -+
  4. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 10 X 16 - ZN Central Auto - Dexis# : 08053273

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 10 mm
    • Lengte : 16 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1,5 mm
    -+
  5. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 10 X 20 - BL Central Auto - Dexis# : 08055940

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 10 mm
    • Lengte : 20 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1,5 mm
    -+
  6. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 16 X 35 - BL Central Auto - Dexis# : 08055941

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 16 mm
    • Lengte : 35 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 2 mm
    -+
  7. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 6 X 10 - BL Central Auto - Dexis# : 08055942

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 6 mm
    • Lengte : 10 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1 mm
    -+
  8. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 8 X 16 - BL Central Auto - Dexis# : 08055943

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 8 mm
    • Lengte : 16 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1,25 mm
    -+
  9. BINNENZESKANTBOUT CK 10.9 7984 - M 8 X 25 - BL Central Auto - Dexis# : 08055944

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 8 mm
    • Lengte : 25 mm
    • DIN : 7984
    • Spoed : 1,25 mm
    -+
  10. BINNENZESKANTBOUT 10.9 7984 - M 16 X 70 - BL Central Auto - Dexis# : 06030233

    • Merk : NO BRAND
    • Diameter : 16 mm
    • Lengte : 70 mm
    • DIN : DIN 7984
    • Type schroefdraad : Metrisch
    -+

Items 1 tot 10 van 19 totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2