help

Elast./Starre koppelingen, kogelgewrichten en toebehoren

Items 1 tot 10 van 57 totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  1. NAAF Ø14H7 +SB +SPANSCHR.BOWEX 24 SINT Central Auto - Dexis# : 03020951

    • Merk : KTR
    • Maat : 24
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : -
    -+
  2. NAAF 1.0 Ø14H7 SB DIN 6885/1-JS9 ROTEX 24 ALU Central Auto - Dexis# : 03005927

    • Merk : KTR
    • Maat : 24
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 1
    -+
  3. NYLON-NAAF Ø14 +SB +STELSCHROEF BOWEX 19 Central Auto - Dexis# : 03022810

    • Merk : KTR
    • Maat : 19
    • Boring : 14 mm
    • Passing : -
    • Uitvoering : 1B
    -+
  4. SPANRINGNAAF 6.0 Ø14H7- ROTEX GS 19 Central Auto - Dexis# : 03022844

    • Merk : KTR
    • Maat : 19
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 6.0
    -+
  5. NYLON-HULS Ø14 +SB +STELSCHROEF BOWEX 19 Central Auto - Dexis# : 03023075

    • Merk : KTR
    • Maat : 19
    • Boring : 14 mm
    • Passing : -
    • Uitvoering : 2B
    -+
  6. NYLON-HULS Ø14 +SB +STELSCHROEF BOWEX 24 Central Auto - Dexis# : 03023076

    • Merk : KTR
    • Maat : 24
    • Boring : 14 mm
    • Passing : -
    • Uitvoering : 2B
    -+
  7. KLEMNAAF 2.1 Ø14H7 SPIEBAAN ROTEX GS 14 AL-H Central Auto - Dexis# : 02707183

    • Merk : KTR
    • Maat : 14
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 2.1
    -+
  8. KLEMNAAF 2.0 Ø14H7 Z/SB ROTEX GS 14 AL-H Central Auto - Dexis# : 03021582

    • Merk : KTR
    • Maat : 14
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 2.0
    -+
  9. NAAF 1.0 Ø14H7 SB DIN 6885/1-JS9 ROTEX 19 ST 1B Central Auto - Dexis# : 03021963

    • Merk : KTR
    • Maat : 19
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 1B
    -+
  10. NAAF 1.0 Ø14H7 SB DIN 6885/1-JS9 ROTEX 14 SINT Central Auto - Dexis# : 03021966

    • Merk : KTR
    • Maat : 14
    • Boring : 14 mm
    • Passing : H7
    • Uitvoering : 1A
    -+

Items 1 tot 10 van 57 totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6